Service
Retourneren is mogelijk
We scoren een 9.0/10 van onze klanten
Word geholpen door ons beste team
Andere vraag?
Bereikbaarheid
Ma-vrij 09:00-17:00
Za-zo Gesloten
contact@justanotherstore.nl
+31736447405
Ruilen en retourneren
Bij JustAnotherStore kan je een artikel binnen 14 dagen na ontvangst gratis ruilen of retourneren. Hier vind je antwoord op al je vragen rondom de voorwaarden en vraag je gemakkelijk een ruil of retour aan.
Welke retourmogelijkheden heb ik?
Binnen 14 dagen na ontvangst van je product heb je 2 opties:
- Je product gratis ruilen voor een ander product;
- Je product gratis retourneren en je geld terug laten storten.
Wat zijn de retourvoorwaarden?
Binnen 14 dagen kan je je product voor retour aanmelden. Dit kan via het online contactformulier.
- Na aanmelden heb je nog eens 14 dagen de tijd om je product gratis op te sturen.
- Je kan kiezen om je product gratis te ruilen of om je geld terug te laten storten.
- Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen. Bijvoorbeeld: Haal de kruimeldief uit de doos, voel je zuigkracht met je hand, maar zuig er niet heel je huis mee.
- Bekijk hier de uitgebreide retourvoorwaarden.
Na 30 dagen kan je je product voor reparatie aanmelden. Ook via het online contactformulier.
- Je hebt 1 jaar garantie op je product.
Mag ik een product thuis uitproberen?
Ja, je mag je product uitproberen zoals je in de winkel ook zou doen.
Bevalt het product niet? Dan kun je deze retourneren. Het is dan wel belangrijk om je product in de originele staat en verpakking terug te sturen. Zo kunnen we er nog iemand anders blij mee maken.
Wat moet ik doen om mijn product te retourneren?
- Meld je retour aan via het online retourformulier.
- Bereid je product voor op de terugreis:
- Pak je product goed en stevig in. Daarvoor gebruik je het liefst de originele verpakking. Zo houd je je product schadevrij en kunnen we er misschien nog iemand anders mee blij maken. Heb je de originele verpakking niet meer in huis? Geen probleem, we bekijken de staat van je teruggestuurde product en bepalen aan de hand daarvan wat de waardevermindering is;
- Verzend de verpakking in een stevige doos die je goed afsluit;
- Binnen 1 dag na het aanmelden van je retour ontvang je een bevestigingsmail met een retournummer en verzendlabel. Print het verzendlabel uit en plak het op de buitenste doos.
- Stuur je pakketje gratis terug via een PostNL-punt bij jou in de buurt.
Halen jullie mijn product thuis op of moet ik deze zelf retourneren?
Dit ligt aan het specifieke product. We bieden voor kleine producten een andere oplossing dan voor grote producten.
- Bij veruit de meeste producten vragen we je om het product zelf naar ons toe te sturen. Pak het product in en stuur deze via een PostNL-punt bij jou in de buurt gratis naar ons toe.
- Grote producten zoals matrassen komen we in de meeste gevallen bij je thuis ophalen. (Houd er rekening mee dat hier kosten aan verbonden zitten)
Wil je weten of jouw product wordt opgehaald? Dit laten we je altijd per mail weten nadat je product is aangemeld. Houd daarom goed je mail (en mogelijk de spam inbox) in de gaten.
Mag ik mijn Retourdeal retourneren?
Ik heb meerdere producten geretourneerd, waarom is er maar eentje terugbetaald?
Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?
Zodra we je retourzending verwerkt hebben, betalen we je binnen 5 werkdagen terug. Hoe snel je het geld op je rekening hebt, hangt af van je betaalmethode.
Het kan zo zijn dat je je geld in meerdere delen terugkrijgt. Dit kan door een aantal dingen komen:
- Je hebt een product omgeruild voor een ander product. In dat geval storten we de aankoopwaarde van het eerste product terug op het betaalmiddel waarmee je als eerst hebt betaald. Heb je bijbetaald voor het vervangende product? Dan krijg je dat resterende bedrag apart teruggestort.
- Je hebt meerdere producten geretourneerd. Het kan zijn dat het ene product wat eerder is verwerkt dan de ander. Hierdoor heb je voor het ene product wel al je geld terug, maar voor de ander nog niet. Wij willen je in dat geval vragen alsjeblieft even geduld te hebben.
Kan ik mijn product direct bij de bezorger omruilen?
Moet ik mijn product in de originele verpakking terugsturen?
Hoe moet ik mijn product inpakken om het terug te sturen?
Gebruik een stevige verpakking, het liefst de originele. Op die manier is de kans op beschadigingen zo klein mogelijk en kunnen we er misschien nog iemand anders mee blij maken. Heb je de originele verpakking niet meer in huis? Geen probleem, we bekijken de staat van je teruggestuurde product en bepalen aan de hand daarvan wat de waardevermindering is.
Je verpakte product kun je verzenden in een stevige doos die je goed afsluit.
Product ingepakt? Print je verzendlabel uit en plak 'm op de doos. Die vind je in de mail die je van ons hebt ontvangen.