Service
Retourneren is mogelijk
We scoren een 9.0/10 van onze klanten
Word geholpen door ons beste team
Andere vraag?
Bereikbaarheid
Ma-vrij 09:00-17:00
Za-zo Gesloten
contact@justanotherstore.nl
+31736447405
Veelgestelde vragen
Hieronder vind je de antwoorden op vragen die veel gesteld worden door onze klanten. Ben je op zoek naar een vraag over bestellen, betalen, bezorgen, garantie, reparatie, ruilen of retourneren? Deze antwoorden vind je op de gespecialiseerde pagina’s. Als je vraag er alsnog niet tussen staat kan je ons altijd mailen en/of bellen, we helpen je graag verder!
Ik heb een klacht! Waar kan ik terecht?
Da's vervelend! Je kan een klacht altijd melden door contact op te nemen via mail of mobiel.
We reageren zo snel mogelijk op je klacht en gaan hier altijd binnen 14 dagen inhoudelijk op in. In de praktijk betekent dit dat we binnen 24 uur antwoord proberen te geven. Als we wat meer informatie van je nodig hebben, zullen we hier nog om vragen. We doen er uiteraard alles aan om met een gepaste oplossing te komen en jou weer helemaal tevreden te stellen.
Namens Webwinkelkeur mogen we je nog het volgende vertellen:
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar contact@justanotherstore.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan sta jij vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Waar bezorgen jullie en wat zijn de bezorgopties?
Standaard levering, van dinsdag tot en met zaterdag tussen 09:00 en 18:00 (€4.95) Bij een bestelling boven de €20,- zijn de verzendkosten gratis.
Avondlevering, van maandag tot vrijdag tussen 18:00 en 22:00 (€4.95) Bij een bestelling boven de €20,- is avondlevering (€4.95)
PostNL-punt, kies het punt bij jou in de buurt en haal het pakket op wanneer het uitkomt.
België:
Standaard levering, van dinsdag tot en met zaterdag tussen 09:00 en 18:00 (€4.95)Bij een bestelling boven de €20,- zijn de verzendkosten gratis
Avondlevering, Van maandag tot en met vrijdag tussen 18:00 en 22:00 (€4.95) Bij een bestelling boven de €20 is avondlevering (€4.95)
Bij een bestelling boven de €20 zijn de verzendkosten gratis
Wanneer is mijn favoriete product weer op voorraad?
Okay, je hebt de liefde van je leven ontmoet. Online. Love on the first sight, maar dan...
Hé, niet op voorraad! Wat nu?!
Als één van onze artikelen niet leverbaar is op dit moment, zetten we dit op zijn of haar pagina. Indien de leverancier heeft laten weten wanneer we het artikel weer kunnen bestellen, zetten we deze verwachte leverdatum er altijd bij. Indien er dus staat dat er geen verwachte leverdatum bekend is, weten wij het simpelweg ook nog niet! Maar, échte liefde is het wachten waard.
Wat houd onze garantieperiode in?
Alle producten
Als een product anders aankomt dan aangegeven op de product pagina van het product, dan bieden we twee opties aan. Wanneer wij denken dat het product gered kan worden en dit ook de moeite waard is, zullen we je een onderdeel aanbieden. Daarnaast heb je altijd de optie om kosteloos een nieuw product te ontvangen. De keuze is aan jou!
Indien een product beschadigd is, een zware tijd onderweg en laat hierdoor mankementen zien; gaan wij het product zonder extra kosten vervangen. De garantievoorwaarden:
- Verstuur je eerste bericht (met de klacht) binnen 7 dagen na de bezorgdatum.
- Je eerste bericht moet duidelijke foto’s en/of video’s bevatten van het artikel als geheel en een close-up van de schade.
- Indien het product beschadigd is door verkeerd gebruik (anders gebruikt dan aangegeven in de handleiding) hebben wij het recht om de garantie niet toe te passen. Wij zullen echter altijd proberen te helpen om het artikel vanouds te laten werken. Hierbij heb je recht op het wettelijke garantietermijn.
Hoe kan ik een gekocht product retourneren?
Als je van gedachten bent veranderd of om wat voor reden dan ook een product wilt terugsturen naar JustAnotherStore, kan dit binnen 30 dagen na bezorging. Lees hier hoe het werkt.
We willen dat je helemaal tevreden bent met je aankoop. Als je om wat voor reden dan ook niet tevreden bent met je product, kun je je aankoop binnen 30 kalenderdagen na bezorging retourneren. Hoe werkt het? Bekijk onderstaande stappen:
Je kunt je retourzending als volgt aanmelden:
- Ga naar contact op de website. Vul hier vervolgend je gegevens in met je bestelnummer. Lukt dat niet? Dan kan je ons altijd een mail sturen.
Datum van oorspronkelijke bestelling:
Bezorgdatum:
Je voor- en achternaam:
Je adres (inclusief postcode):
Je telefoonnummer:
Bestelnummer:
Artikelnaam of product code van het product dat je wilt retourneren:
Reden voor retournering:
1. Verkeerd product
2. Pakket beschadigd
3. Esthetisch defect
4. Technisch defect
5. Een of meer onderdelen ontbreken
6. Product voldoet niet aan verwachting
7. Te laat geleverd
8. Geen reden, ik heb me bedacht.
Wat wil je doen: retourneren of ruilen? (Let op: RUILEN is alleen mogelijk indien je het verkeerde of een defect product hebt ontvangen, d.w.z. een van bovenstaande redenen 1 t/m 6. Als je je product om een van deze redenen wilt ruilen, neemt ons team contact met je op om de vervanging af te handelen).
Serienummer van het product dat je wilt retourneren (alleen van toepassing als je het verkeerde of een defect product hebt ontvangen): Heb je nog andere opmerkingen voor ons?
Stuur gerust foto's of video's mee om ons de schade te laten zien.
Verpakkingswaarschuwing:
Verpak het product in de originele verpakking, samen met alle oorspronkelijke accessoires.
Kan ik producten terugsturen zonder de originele verpakking?
Wanneer je een product terugstuurt naar JustAnotherStore, doe dit dan in de originele verpakking. Lees hier onze tips en advies over verpakken.
Vermijd schade aan het product door het in de originele verpakking terug te sturen naar JustAnotherStore, samen met alle accessoires en verpakkingsonderdelen.
Wat je met je retourzending moet meesturen:
Het product met alle accessoires/toebehoren en handleiding in de originele doos.
Indien nodig kun je een extra beschermende buitenverpakking gebruiken om schade tijdens het transport te voorkomen.
Als artikelen onvolledig, beschadigd of vuil worden geretourneerd, kunnen ze niet worden terugbetaald. Indien de doos beschadigd is bij bezorging Indien het product tijdens het eerste transport beschadigd lijkt te zijn, is dat niet jouw schuld. Stuur ons in dat geval een foto van de verpakking en stuur deze samen met je retouraanvraag naar ons toe.
Waarschuwing: artikelen waarvoor we geen terugbetaling kunnen doen.
Als je je retouraanvraag niet binnen 30 kalenderdagen na de bezorgdatum indient bij JustAnotherStore, kunnen we je retourzending niet accepteren. Als de artikelen onvolledig, beschadigd of vuil aan ons worden geretourneerd, worden ze niet terugbetaald. We accepteren evenmin producten die specifiek voor jou op maat zijn gemaakt.
Wanneer ontvang je je terugbetaling?
Je terugbetaling wordt verwerkt binnen 14 dagen nadat je pakket door ons is ontvangen. We zullen onmiddelijk en uiterlijk 14 dagen na ontvangst van je geretourneerde product alle betalingen die we van je hebben ontvangen terugstorten, inclusief bezorgkosten (met uitzondering van kosten bovenop die van de standaard goedkoopste verzendmethode die we aanbieden). We zullen hiervoor dezelfde betaalmethode gebruiken als die van je oorspronkelijke transactie, tenzij uitdrukkelijk anders met je afgesproken. Er zullen in geen enkel geval kosten voor deze terugbetaling in rekening worden gebracht. Mogelijk zetten we pas de terugbetaling in gang zodra we het product weer hebben ontvangen of zodra je kunt aantonen dat je het product hebt teruggestuurd, indien dat eerder is.
Kan ik een bericht ontvangen wanneer een product weer op voorraad is?
Het kan frustrerend zijn als je een product vindt dat precies aan je wensen voldoet, maar het niet op voorraad blijkt te zijn. Lees hier hoe we je kunnen helpen.
Je oog laten vallen op een populair product dat momenteel niet op voorraad is? We vinden dit erg vervelend en streven er altijd naar om zo snel mogelijk de voorraad weer aan te vullen.
Als je graag op de hoogte wilt worden gehouden over de voorraadstatus van een product, kan je hiervoor eenvoudig een melding instellen via de website. Als je op de pagina bent van een product waar je in geïnteresseerd bent, klik je op de knop 'Houd mij op de hoogte'. Je kunt dan je e-mailadres achterlaten om een melding te krijgen wanneer het product weer op voorraad is.
Denk er wel aan dat wanneer jij de melding krijgt, andere klanten deze ook hebben gekregen en de voorraad dus snel weer kan opraken.