Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen. Meer informatie.
Garantie en reparatie
Heeft je product schade opgelopen in zijn reis of heeft de fabriek te kort geschoten in het afmaken en weet jij niet hoe je hiermee moet omgaan? Hieronder vind je de vragen die veel gesteld worden door onze klanten met betrekking tot Garantie en Reparatie. Staat jouw vraag er niet tussen? Mail of bel ons gerust, we helpen je graag!
Gratis reparatie bij fabricagefout
Als je product binnen de garantieperiode door een fabricagefout kapot gaat, is de reparatie gratis. Bij een fabricagefout gaat je product bij normaal gebruik eerder kapot dan verwacht. Bijvoorbeeld als de kruimeldief of staafmixer plotseling stuk gaat terwijl je niets geks deed.
Betaalde reparatie bij gebruikersschade
Wanneer het defect door eigen schuld komt, heet dit gebruikersschade. Dit valt niet onder de fabrieksgarantie. We helpen je alsnog graag met de reparatie, maar daarvoor moet je wel betalen. We kunnen van tevoren niet aangeven hoe hoog de kosten zijn. We onderzoeken eerst je product, maken een prijsopgave en wachten op jouw beslissing voordat we aan de reparatie beginnen.
De reparatie meld je gemakkelijk en snel aan via het online contact formulier.
Je krijgt op de meeste producten minimaal 1 jaar garantie op fabricagefouten. Je product zou namelijk bij normaal gebruik de eerste 1 jaar niet stuk mogen gaan.
Het garantietype geeft aan hoe je product wordt gerepareerd. Het garantietype vind je op de product pagina tussen de specificaties van je product.
Via JustAnotherStore.
Je meld je reparatie aan via ons online contact formulier of je neemt direct contact op via onze e-mail: contact(at)justanotherstore.nl. Hier leg je zorgvuldig uit wat er met het product aan de hand is. Als het defect zichtbaar is lever je JustAnotherStore een foto of video aan.
Wij kijken naar de situatie en komen met een oplossing. Het product komt terug naar ons magazijn of wij sturen jou een passend vervangend onderdeel op.
Zowel binnen als buiten de fabrieksgarantie kun je bij ons terecht voor je reparatie. Binnen de fabrieksgarantie is dit gratis, daarna moet je voor de reparatie betalen.
- Is je product binnen 14 dagen na aankoop al defect? Dan kan je ervoor kiezen om je geld terug te krijgen of je product om te ruilen voor een nieuw product;
- Ook buiten de fabrieksgarantie kun je bij ons terecht. Hiervoor moet je wel betalen. We onderzoeken je product en maken een prijsopgave. Op basis daarvan kun jij kiezen of je het wilt laten repareren of niet.
Jazeker. Hiervoor moet je wel betalen. We onderzoeken je product en maken een prijsopgave. Op basis daarvan kun jij kiezen of je het wilt laten repareren of niet.
Als je product niet meer goed werkt door hoe jij het gebruikt hebt. Bijvoorbeeld als je de kruimeldief laat vallen en het stofreservoir klikt niet meer vast aan de motor. Of wanneer je de staafmixer hebt gebruikt bij het hakken van te harde ingrediënten en de staaf draait door. Een reparateur onderzoekt je product om vast te stellen hoe het defect is ontstaan en of de reparatie onder de fabrieksgarantie valt. Als je gebruikersschade wilt laten repareren, moet je hiervoor betalen.
Ook op Retourdeals bieden we binnen 14 dagen tevredenheidsgarantie. Buiten 14 dagen geldt de 1 jaar garantie die je van ons gewend bent.
Dit doe je gemakkelijk en snel via het online contactformulier.